Producenci
Promocje na dziś
Wielorazowe saszetki na pokarm op. 12 szt.
Wielorazowe saszetki na pokarm op. 12 szt.
44,99 zł 38,24 zł
szt.
Termofor z Pestek Wiśni 500g Papuga Nimfa
Termofor z Pestek Wiśni 500g Papuga Nimfa
19,99 zł 16,99 zł
szt.
Termofor z Pestek Wiśni 180g Gwiazdki Szare
Termofor z Pestek Wiśni 180g Gwiazdki Szare
14,99 zł 12,74 zł
szt.
Termofor z Pestek Wiśni 500g Serca Pastelowe
Termofor z Pestek Wiśni 500g Serca Pastelowe
19,99 zł 16,99 zł
szt.
Termofor z Pestek Wiśni 500g Retro Garden
Termofor z Pestek Wiśni 500g Retro Garden
19,99 zł 16,99 zł
szt.
Termofor z Pestek Wiśni 180g Chmurki Mięta
Termofor z Pestek Wiśni 180g Chmurki Mięta
14,99 zł 12,74 zł
szt.
Termofor z Pestek Wiśni 500g Grochy Szare
Termofor z Pestek Wiśni 500g Grochy Szare
19,99 zł 16,99 zł
szt.
Termofor z Pestek Wiśni 500g Łapacz Boho
Termofor z Pestek Wiśni 500g Łapacz Boho
19,99 zł 16,99 zł
szt.
Termofor z Pestek Wiśni 180g Grochy Szare
Termofor z Pestek Wiśni 180g Grochy Szare
14,99 zł 12,74 zł
szt.
Termofor z Pestek Wiśni 180g Serca Kolorowe
Termofor z Pestek Wiśni 180g Serca Kolorowe
14,99 zł 12,74 zł
szt.
Termofor z Pestek Wiśni 180g Chmurki Róż
Termofor z Pestek Wiśni 180g Chmurki Róż
14,99 zł 12,74 zł
szt.
Termofor z Pestek Wiśni 180g Arbuz
Termofor z Pestek Wiśni 180g Arbuz
14,99 zł 12,74 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

ZWROTY - 14 DNIOWA GWARANCJA

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

REKLAMACJE - OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@babyfamily.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

ZWRACANE / REKLAMOWE PRODUKTY WRAZ Z FORMULARZEM PROSIMY PRZESŁAĆ NA ADRES:

TOP SALE Sp. z o. o. 

ul. Obozowa 30
62-800
Kalisz

z dopiskiem "zwrot" lub "reklamacja"

Metody płatności
do góryedf
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl